Sensibiliseringscampagne #DodeHoekUITKIJKEN stopt niet na de verkiezingen

Een paar weken geleden lanceerde UPTR haar initiatief #DodeHoekUITKIJKEN. De federatie bekent dat ze op een zekere manier heeft ‘geprofiteerd’ van de aankomende verkiezingen om deze campagne in de spotlight te zetten, maar de campagne loopt nog door… van d campagne is voornamelijk de zwakke weggebruikers te sensibiliseren inzake het gevaar van de dode hoek van vrachtwagens. “UPTR is tevreden dat zij erin geslaagd is om een aantal politici en politieke kandidaten te mobiliseren die bereid waren actief campagne te voeren. Zij hebben allen een belangrijke rol gespeeld om onze campagne tot bij het grote publiek te brengen” zegt secretaris-generaal van UPTR Michael Reul. His is van mening dat deze politici, door het zien van de dode hoek een vrachtwagen van dichtbij, zich nu bewust zijn van deze problematiek.

lees ook

Aankomende Events

ONTVANGT U ONZE WEKELIJKSE NIEUWSBRIEF NOG NIET? MELD JE DAN NU AAN!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
transport media logo