Opel barst van de ambitie voor 2019

 22/01/2019  Claude Yvens  Van
Opel barst van de ambitie voor 2019

Met een Combo die een kassucces blijkt te zijn, een gloednieuwe Vivaro en een Movano die een facelift zal krijgen, rolt Opel het jaar 2019 wel heel erg ambitieus in. 

Zoals Xavier Duchemin (Managing Director Sales, Aftersales and Marketing Opel Automobile) het op het Autosalon al aankondigde, is de Opel Combo een ogenblikkelijk succes geworden: “In amper enkele maanden tijd hebben we al 36.000 bestellingen geregistreerd. Dat zijn er meer dan in een volledig jaar bij de vorige generatie.” Duchemin bevestigde ook dat de nieuwe generatie eraan komt van de Vivaro, die dezelfde basis zal gebruiken als de nieuwe Peugeot Expert en Citroën Jumpy, maar hij wilde zich niet uitlaten over wie voor het Opel-ADN in dit nieuwe gamma zal zorgen. De Movano ten slotte, zal nog vóór het einde van dit jaar een facelift krijgen.

Wat het netwerk betreft, gaf Xavier Duchemin ook aan dat het gamma bedrijfsvoertuigen van Opel voortaan door alle Opel-concessiehouders kan worden verkocht, wat vroeger dus niet het geval was. Dit betere netwerk verandert niets aan de professionaliseringsstrategie van de Opel Business Centers (30 in België), die de professionele wagenparken een geavanceerdere service blijven bieden.

Ontvangt u onze wekelijkse nieuwsbrief nog niet? Schrijf je dan hier in!