OBU-levering: UTA plooit zich driedubbel

 30/03/2016  Claude Yvens  News Transport
OBU-levering: UTA plooit zich driedubbel

Om ervoor te zorgen dat al zijn klanten op tijd beleverd zullen worden, zet UTA alle zeilen bij om tijdig bij zijn grote klanten te leveren en lanceert tegelijk ook mobiele teams om te leveren bij nieuwe klanten in België.

De uitzonderlijke maatregelen die UTA heeft genomen, zijn voornamelijk gericht op de grote vloten, die soms meerdere honderden OBU’s besteld hebben. Die werden eerst gepersonaliseerd in het hoofdkwartier van UTA in Duitsland tijdens de Paasvakantie, voor ze verstuurd werden naar de klanten. CEO Volker Huber betreurt de talrijke logistieke problemen en de updates van de software, waar men tot nu toe al mee geconfronteerd werd, maar stelt vanaf nu tot eind volgende week bijkomende middelen ter beschikking van de klanten: mobiele teams zullen tussen 6 en 22 uur aanwezig zijn bij tien grensposten om er de klanten te helpen.

Ontvangt u onze wekelijkse nieuwsbrief nog niet? Schrijf je dan hier in!