Kilometerheffing: Axxès opent een callcenter in Brussel

 16/03/2016  Claude Yvens  News Transport, Service
Kilometerheffing: Axxès opent een callcenter in Brussel

Axxès heeft een callcenter in Brussel geopend. Het bedrijf wil hiermee zijn klanten helpen in het kader van de nakende komst van de kilometerheffing. De opening van een assistentieplatform is ook één van de vereisten uit het lastenboek van Viapass. Het callcenter van Axxès zal toegankelijk zijn vanaf 1 april en zal 7/7 en 24/24 functioneren.

Axxès preciseert dat het voor de opening van dit callcenter een beroep doet op het assistentieplatform van Allianz Global Assistance Benelux. Daardoor kan Axxès genieten van de steun van een partner met internationale faam, die een gerichte kennis heeft over het Belgische wegennet, en van diens expertise inzake meertalige assistentieverlening.

Ontvangt u onze wekelijkse nieuwsbrief nog niet? Schrijf je dan hier in!