Kilometerheffing: Axxès activeert zijn bijstandsplatform

 11/03/2016  TransportMedia  News Transport
Kilometerheffing: Axxès activeert zijn bijstandsplatform

Nu het de testfase voor zijn bakjes op het wegennet dat onder de kilometerheffing valt met succes heeft doorstaan, schakelt Axxès een versnelling hoger om zijn dienst na verkoop te activeren en zijn callcenter te openen en dit alles in lijn met de vereisten van het bestek van Viapass.

Axxès steunt hiervoor op het bijstandsplatform van Allianz Global Assistance Benelux. Dit telefonische platform is in Brussel gevestigd en staat vanaf 1 april 2016, 7 dagen per week en 24 uur per dag in dienst van de klanten van Axxès. Ze kunnen er elke eventuele storing van hun bakje melden en te weten komen wat ze moeten doen om een bijstandsbadge te verkrijgen en reglementair op het wegennet te kunnen blijven rijden. Axxès gaat zo een van de laatste fases in van zijn voorbereiding op het innen van de kilometerheffing in België.

Ontvangt u onze wekelijkse nieuwsbrief nog niet? Schrijf je dan hier in!