DKV slaagt met brio in uitdaging naar Alpe d’Huez

Tientallen bedrijven zijn de uitdaging aangegaan om Alpes d’Huez te beklimmen. Deze uitdaging kaderde in een liefdadigheidsactie met als doel om de top van de legendarische Alpe d’Huez te bereiken en op die manier geld in te zamelen in het onderzoek naar kanker. DKV was een van die bedrijven en heeft het er schitterend vanaf gebracht. Het team ‘De Kilometer Vreters’ van DKV Benelux, bestaande uit 12 mannen en vrouwen, kon rekenen op de steun van talrijke partners (waaronder TransportMedia). Ze bereikten de top van Alpe d’Huez en sommigen onder hen slaagden zelfs twee keer in hun opzet. In totaal werd er 11,23 miljoen euro ingezameld, dat integraal zal ingezet worden in het onderzoek naar kanker.

lees ook

Aankomende Events

ONTVANGT U ONZE WEKELIJKSE NIEUWSBRIEF NOG NIET? MELD JE DAN NU AAN!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
transport media logo