Daverend succes voor de eerste Pick-Up Experience

In de zandgroeve van Mont Saint-Guibert organiseerde TRANSPORTMEDIA gisteren de allereerste editie van de Pick-Up Experience. Alle tien de merken die op de Belgische markt actief zijn, waren op de oproep ingegaan en het minste dat we kunnen zeggen, is wel dat het concept aanslaat.

Fiat Fullback, Ford Ranger, Isuzu D-Max, Mercedes-Benz X-Class, Mitsubishi L200, Nissan Navara, Renault Alaskan, Ssangyong Musso, Toyota Hi-Lux et Volkswagen Amarok: ze waren allemaal van de partij om een parcours met off road, boswegen, wegen en dorpjes rond Mont Saint-Guibert uit te proberen. Het orgelpunt was een ‘fun’ gedeelte op een volledig beveiligde locatie waar de tien testers zich naar hartenlust konden uitleven. Het volledige verslag van deze Pick-Up Experience wordt in het nummer 100 van Van Management gepubliceerd, maar één ding staat nu al vast: binnen twee jaar komt er zeker een tweede editie van de Pick-Up Experience!

lees ook

Aankomende Events

ONTVANGT U ONZE WEKELIJKSE NIEUWSBRIEF NOG NIET? MELD JE DAN NU AAN!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
transport media logo