Citroën onthult “La Manufacture Citroën”

De Franse constructeur Citroën zet een nieuw retail concept voor professionals op dat de naam “La Manufacture Citroën” heeft meegekregen. Het is de bedoeling dat dit concept later naar het hele commerciële netwerk wordt uitgebreid. La Manufacture Citroën richt zich op het net dat gespecialiseerd is in de verkoop van bedrijfswagens, lichte bedrijfsvoertuigen en omgebouwde voertuigen. De betrokken concessies zullen genieten van een nieuwe identificatie. Zo krijgen ze een omgebouwd ‘star’ voertuig dat hogergeplaatst valt te bewonderen, grote banners van verschillende groottes, een ruimte om de mooiste pronkstukken uit te stallen, en verlichte borden van het merk die de ombouwmogelijkheden van de voertuigen laten zien (koelwagen, laadbak, laadklep, enz.). Binnen wordt al meteen bij de ingang een voertuig in de kijker gezet, de constructeur belooft dat er een gezellige en warme klantenruimte komt, lichte eik wordt met grijs antraciet gecombineerd om het ‘professionele’ aspect te benadrukken en er is een lichtgevend bord met daarop ‘La Manufacture Citroën’. Het concept (dat aan La Maison Citroën doet denken dat in 2017 voor de personenwagens in het leven is geroepen) is op het recente salon van Hannover voorgesteld en wordt eerst in twee pilootlocaties toegepast: in Reims en in Amsterdam. De constructeur is van plan het concept de komende drie jaar naar zijn hele commerciële netwerk – de Business Centers dus – uit te breiden. Over de uitvoering in België is momenteel nog geen informatie of kalender bekend.  

lees ook

Aankomende Events

ONTVANGT U ONZE WEKELIJKSE NIEUWSBRIEF NOG NIET? MELD JE DAN NU AAN!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
transport media logo