Bandag viert 60e verjaardag met nieuwe logo

Bandag viert haar 60ste verjaaardag met een vernieuwd merk onder de naam ‘Built for Better’. Sinds tien jaar maakt de retread-specialist deel uit van de Bridgestone Group. Hiermee wil Bandag banden met een vernieuwd loopvlak positioneren als een innovatieve, duurzame zakelijke oplossing voor wagenparkbeheerders van elke grootte. “We blijven investeren om onze prestaties verder te versterken, via rubbersamenstellingen van de volgende generatie en innovatieve ontwerpen die gebruikmaken van de nieuwste Bridgestone-technologie tot aan uitgebreide op maat gemaakte oplossingen voor wagenparkbeheerders. Onze retreads bieden wagenparken de mogelijkheid om de prestaties van banden te maximaliseren en kosten te besparen. Wij geloven dat retreads simpelweg de slimste keuze zijn,” aldus Riccardo Cichi, Chief Sales Officer, Bridgestone EMEA. Sleutelcijfers

  • voor het fabriceren van een Bandag retread is slechts 26 liter olie nodig, in vergelijking met 83 liter voor een nieuwe band.
  • in haar 60-jarig bestaan heeft Bandag ongeveer 300 miljoen banden uit de afvalstroom gehouden
  • Bandag beschikt over meer dan 650 franchise-dealers verspreid over zes continenten.
  • In Europa kan Bandag rekenen op meer dan 100 onafhankelijke franchise-dealers.

Meer weten over loopvlakvernieuwing

lees ook

Aankomende Events

ONTVANGT U ONZE WEKELIJKSE NIEUWSBRIEF NOG NIET? MELD JE DAN NU AAN!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
transport media logo