Truck & Transport, we zijn vertrokken

Vanmiddag opende het salon Truck & Transport 2017 zijn deuren en liet zijn bezoekers hiermee slechts één – maar wel goed gevuld – paleis ontdekken. Het salon komt bovenal met een concept dat in de eerste plaats rond contact draait en minder rond rechtstreekse verkoop. We hebben enkele exposanten gevraagd wat van dit salon een succes zou kunnen maken. De zaakvoerders van de belangrijkste truckmerken zijn unaniem: het succes van deze nieuwe versie van Truck & Transport zal afhangen van het aantal ‘leads’ en van de kwaliteit van de contacten. “Wij willen onze visie op de toekomst en op duurzaam transport ook met zoveel mogelijk mensen delen”, verklaart John Venstra (Iveco), die het meest spectaculaire voertuig van het salon naar Brussel meebracht (de Iveco Z Truck). Ook bij Mercedes-Benz willen ze het over technische ontwikkelingen hebben en zij hebben een Actros Safety Truck meegebracht waarmee het belang van de noodstopassistent Active Brake Assist 4 en van de dodehoekassistent Sideguard Assist uitgebreid kan worden gedemonstreerd. Bij DAF deelt ook de zaakvoerder Bart Bosmans de mening van zijn collega’s, maar hij voegt er wel een precieze KPI aan toe (we zijn dan ook bij Paccar…): “Dat 15% van de bezoekers op het salon, op basis van de tickets die aan de ingang zijn gescand, van bij ons zullen komen.” Maandagavond zullen we zien of zijn wensen zijn uitgekomen…  

lees ook

Aankomende Events

ONTVANGT U ONZE WEKELIJKSE NIEUWSBRIEF NOG NIET? MELD JE DAN NU AAN!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
transport media logo