Transportmanagement.be

Transport Management 74 (04/2013)

 30/04/2013  Yannick Haesevoets  

Effe over ons

Voor één keer gaan we het in deze bijdrage over onszelf hebben. Dan heb ik het meer bepaald over TRANSPORTMEDiA, als uitgever van dit magazine. Meer in het bijzonder over de nieuwe initiatieven die we blijven uitdokteren, ondanks de sombere economische situatie. initiatieven in verband met onze magazines, onze televisie-uitzendingen en onze e-communicatie.
Op het vlak van onze magazines komt er een speciale editie van TRANSPORT Management, die – als officiële beurscatalogus – integraal zal gewijd worden aan TransTechnica (Brussel, 16 en 17 mei). Deze B2B-beurs is een organisatie van Autotechnica. Het salon profileert zich als ‘aftersales vakbeurs voor truck, trailer, transport & industrie’. in televisieland was ons aanbod tot nu toe beperkt tot het Vlaamse landsgedeelte met de uitzendingen van TRANSPORT.TV,  LOGISTICS.TV en BOUW.TV op Kanaal Z. Hier komt voortaan verandering in, want in april komt LOGISTICS.TV voor het eerst op het scherm bij onze Franstalige vrienden van Canal Z. Deze eerste uitzending is de ideale gelegenheid om ons licht te laten schijnen over de talrijke logistieke troeven van een regio, waar de industrie behoorlijke klappen heeft gekregen sinds het uitbreken van de crisis.
We kunnen u ook met enige trots aankondigen dat we voor onze uitzendingen van BOUW.TV voortaan kunnen rekenen op de steun van de Bouwunie, een Vlaamse werkgeversorganisatie die de belangen van KMO-bedrijven uit de bouw verdedigt. Deze samenwerking opent een pak nieuwe opportuniteiten, zowel op redactioneel als op commercieel vlak. De bouwondernemers zullen zich meer dan ooit aangesproken voelen door BOUW.TV. Voor onze ‘e-communicatie’ (www.transportmedia.be en onze wekelijkse enieuwsbrieven) hebben we ook een nieuwe horde genomen. in samenwerking met Jobat hebben we de module ‘jobaanbod’ ontwikkeld, exclusief voorbehouden aan de sectoren transport en logistiek. Jobadvertenties zullen voortaan te zien zijn op twee vaak bezochte websites, waardoor de impact van uw communicatie een ongeziene boost zal krijgen.
Aarzel vooral niet om ons uw mening te geven over onze verschillende communicatiekanalen. Steunbetuigingen of kritiek: vanuit de optiek ‘alles kan beter’ blijven we constant in de weer om vooruitgang te boeken.