Faymonville heeft de oplossing voor een probleem van SNCF Réseau

SNCF Réseau (het Franse equivalent van Infrabel) moet een machine van 38 ton vervoeren en tegelijk binnen de normen van het uitzonderlijk vervoer van categorie 2 blijven. SNCF Réseau wilde vermijden dat zijn konvooi het label van uitzonderlijk vervoer categorie 3 meekreeg, want dan moesten twee voertuigen het konvooi verplicht begeleiden (voor- en achteraan). Samen met MAN, dat een 6×4-trekker voorzag, leverde Faymonville een MultiMAX 1+3 oplegger van 2,99 meter breed (vanaf 3 meter ga je over naar categorie 3) en met een platform van 17 meter lang. De oplegger maakt het technisch mogelijk om 25 ton over de koppelschotel en 11,5 ton over elke as te verdelen. De MultiMAX is uitgerust met een zwanenhals die hydraulisch in de hoogte af te stellen is, bevestigingsringen die – zelfs als het voertuig geladen is – zowel naar binnen als naar buiten toe opklapbaar zijn, een pneumatische ophanging met een slaghoogte van 200 mm en stuurassen die een stuurhoek van 42° mogelijk maken.

lees ook

Aankomende Events

ONTVANGT U ONZE WEKELIJKSE NIEUWSBRIEF NOG NIET? MELD JE DAN NU AAN!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
transport media logo